Bende de 17 yumurta toplandı embriyo oluşturmaya başlayana kadar 9 tane kaldı 2 tane 3. Gün orta kalite embriyosunu dondurduk diğer kalan 7 si için güzel kalite oluşturması için 6. Günü bekledik ama olmadı regli oldum bugün doktora gittim rahim iyi dedi kan aldılar hormonlar iyi dedi ilaçlara başladık yumurta büyütme doktor hanım dedi ki 3. Gün çözdüreceğim 5. Güne getireceğim dedi gelmeme ihtimali de varmış o zaman transfer iptal olurmuş çok korkuyorum