Kizlar 2. Sezaryen dogumum olmasina ragmen cok stresliyim. Basima neler gelecegini bildigim için korkuyorum. 9 gibi alicaklar insallah. Geceden beri hic uyuyamadım tekrar o acilari cekecek olmak o gaz sancisi ilk ayaga kalkis sonda takilacak olmasi vs. Beni cok strese sokuyor. 19 aylik bi oglum daha var. Hep yaparım diyodum ama suan ikisine ayni anda nasil bakicam yapabilir miyim diyorum. Hormonlardan mi stresten mi bilmiyorum ama korkularim iyice buyudu gozumde.