senaaaaaaaaaa Kızlar az önce tuvalette peçeteyle silerken geldi galiba ya. Sümükten daha katı böyle direkt sıvı değil de parça resmen. Kan yok ama şeffaf. Doktora yazdım dönüş bekliyorum. Ellerim titriyor
Merve-metin senaaaaaaaaaa kaç haftalık hamilesin benim nişanım da öyle gelmişti dr kanama veya bebek hareketlerini takip et bebek hareketleri azalırsa kanaman olursa beklemeden gel demişti nişandan 2 gün sonra doğum yaptım
senaaaaaaaaaa Merve-metin 37+1 evet nişanım gelmiş açıklığım henüz yok. Bol bol yürü dedi doktor bebek kanala girmiş🙏🏻
Merve-metin Blackkk evet vardı ama ben hep yalancı sancı dedim çünkü ben yalancı sancılarımı hep normal sancı gibi çektim miyomlarım olduğu için
Blackkk Merve-metin hımm anladım canım benim de 2 gün önce nişanım geldi ama sancım açılmam vs yok doktor bugün 1 haftayı da bulur dedi
Merve-metin senaaaaaaaaaa bol bol yürü merdiven in çık canım merdiven çok yardımcı açıklıkta canım 🙏🏻sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🙏🏻
Kbrkbr34 senaaaaaaaaaa beni doktor 36 haftamda alttan muayene edince hafif bi kanlı akıntı oldu ama o değildir heralde diye düşünüyorum. Şimdi 37 haftayım bakalım belki bu hafta benimde gelir 🥰 kafası bayağı aşağıda bebeğimin
Merve-metin Blackkk evet canım olabilir kişiden kişiye bebeğin hazır olmasıyla alakalı bir durum aynı zamanda sağlıkla zamanında dünyaya gelsin sağlıkla kucağına al bebeğini 🙏🏻
senaaaaaaaaaa Kbrkbr34 bugün muayenede ebe ee dedi kan gelebilir açıklığa baktığımız için diye. Bizimki de kanala girmiş hayırlısıyla gelsinler inşallah
senaaaaaaaaaa Merve-metin çok teşekkür ederim şimdi yürüyüşten geldim uyumaya çalışacağım. Karnım sertleşip duruyor inşallah kolaylıkla olur doğum 🫶🏻🙏🏻
sarahveannesi senaaaaaaaaaa benimde ilk bebeğimde öyleydi nişan geldikten 2. Gün gecesi sancılarım başladı 3. Günün sabahı doğum yaptım. İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🐣
senaaaaaaaaaa sarahveannesi çok teşekkür ederim ya şu an ara ara kasılma ve regl ağrısı gibi hissediyorum ama sıklaşmadı henüz