Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Belki özel okulda görev yapan veya atipik otizmli çocuğa sahip olan bir ebeveyn vardır aranızda.
Oğlum atipik otizmli , hiperaktivitesi var onun dışında konuşabiliyor tuvalet eğitimi bebeklikten beri var ve okuma yazma da kendi kendine öğrenmiş. Çocuğumu koleje yazdırmak istiyorum ama biliyorum hareketliliği yüzünden sınıfta istenmeyecektir. Sorum şu: özel okul(kolejlerde) kaynaştırma eğitimi var mı veya özel eğitim sınıfı açtırabiliyor muyuz dilekçe verirsek ?