30’lu haftalara girdiğimden beri bebeğin hareketlerini aşağıda hissetmeye başladım. En son gittiğimizde makat duruştaydı acaba ayakları aşağıda olduğu için tekmelerini oradan mı hissediyorum diye düşündüm. Bir de yatıp kalkarken artık ağrım oluyor, özellikle sabah ilk kalktığımda aşağı kısımdaki kemiklerimde ağrı oluyor. Sürekli acıkıyorum, gebelik şekerim var zaten, çok sıkı diyet yapıyordum ama son 1-1.5 aydır yavaş yavaş iyice saldım, her şeyi yiyesim geliyor. Son kontrolde suyu, kilosu, ölçümleri her şeyi iyiydi ama insan ister istemez merak ediyor. Bu baskı hissi ve ağrılar normal mi acaba?