Ruyasekr2089 Haftada kasık ağrısı Normal mi ? Bıçak saplanır gibi bi ağrı sol kasığıma girip gidiyor ama çok sık oluyor. Korkuyorum bir şey olacak diye🥹
minikkus114 Ruyasekr2089 benimde ikinci gebeliğim🥲evet 14+5 haftalığız bazen nefesimi kesecek kadar ağrılar oluyor
Melllike Ruyasekr2089 adet sancısı gibiyse genelde ilk zamanlardaki ağrılar rahim büyğmesinden olur. Benimde öyleydi ama böyle adet sancısı gibi. Doktor normal demişti. De tam hatırlamıyorum 14. Haftada da oluyormuydu acaba.
Bicirik2025 Ruyasekr2089 bendede oluyotdu hatta 24. Haftada doguruyorum sanmistim 😂 suan 35. Haftadayim. Korkacak bisey yok yani normal .
ylnydgd Ruyasekr2089 durumunuz nedir acaba? 13+5 teyim benim de bugün sol kasık ağrıyor bahsettiğiniz gibi. Doktora sorabildiniz mi
Ruyasekr2089 minikkus114 doktorlar görüştünüz mü peki normal mi dedi? Ben henüz kontrole gidemediğim için soramadım doktora
Ruyasekr2089 Melllike adet sancısı gibi değil sağ sol kasığıma gelip gidiyor ağrılar. Bir şey olacak diye korkuyorum
minikkus114 Ruyasekr2089 bu salı kontrolüm var bakalım sorucam ama büyük ihtimalle normal yavaş yavaş büyüdüğü için rahim kasları geriliyor olabilir.
Ruyasekr2089 ylnydgd henüz doktora gidemedim ancak kasık ağrım oluyor ara ara gelip gidiyor. Çevremdekilerde rahim büyüdüğü için normal olduğunu söylediler🙏🏻
minikkus114 Ruyasekr2089 evet kramp şeklinde ve uzun sürüyor dedim magnezyum başladık inşallah etkisi olur.