Sedaince ben hastane çantasınıa bir paket koydum ıslak mendil yerine ben bebek temizleme pamugu kullanıyorum bebegin 2 bucul aylık su kaynatıyorum sogudugunda pamugu ıslatıp altını o şekilde temizliyorm şuana kadar hiç pişik olmadı en güzeli bu pamuklar canım ıslak mendilde aldım ama onu sadece dışarıda altını kirletirse kullanıyorum