Mimoza_1903 Kızlar merhaba 🌸 biberon hangi markayı tercih ettiniz, memnun olduğunuz varsa yazabilir misiniz? Lansinoh ve Philips avent arasında gidip geliyorum ben şu an
prenses99 Mimoza_1903 brn avent kullandim cok memnun kaldim canim yine ikinci hamileligimdede avent dusunuyorum