Busra6694 Kizlar saat 33te sezeryandan çıktım hala gaz yapamadım ne iyi gelir ne yapabilirim bunun için
dika Busra6694 en hızlı çözüm sakız çiğnemek gerçekten banada hemşire tavsiye etti eşim aldı Max 1 saatte yaptım kaç saat o sancı ile kaldim
panpancabo Busra6694 bol yürüyüş, kayısı suyu tavsiye ederim. Bir de gaz hapı verdiler bana hemşireler
Minnakpopus Busra6694 ben sakızın çok faydasını gördüm sürekli çiğnedim be yürüyüşe ilk kalktığımda çıkarmıştım. Ayrıca kayısı hoşafı robotton çekin öylece ılık için
Melikeakkc Busra6694 bugün olduysan sezeryan ertesi gün flan anca çıkıyor strese sokma kendini geçmiş olsun 🙏🏼
Sevgii_ Minnakpopus merhaba. Kayısı hoşafı yapacağım da içine şeker koyuyor muyuz yoksa sadece su ve kayısı mı?
Minnakpopus Sevgii_ ben yapmadım annem yapmıştı sordum evet biraz şeker koymuış bide robottan çekmişti içmesi tüketmesi çok kolaydı oçiğne dur derdi yok ılık ılık koy bardağa iç şifa olsun inşallah 🌸
Minnakpopus Sevgii_ canım buzluğa konulur mu doğum yapacaksın gaz yapar bağırsakların mahvolur onu hangi akıllı dedi acaba 🙄 ılık ılık içki bağırsaklarına iyi gelsin rahat gaz çıkartabil
Minnakpopus Sevgii_ Aman diyim sakın he 🫣 aklından şüphe ederim sana onu soğuk iç diyenin 🤭 kahveni sıcak hoşafını ılık iç sağlıkla al kucağına inşallah 🥰 bide falım sakız attır çantana gaz için aşırı işe yarıyor
Sevgii_ Minnakpopus çok teşekkür ederim. Hepimiz sağlıkla alalım çocuklarımızı kucağımıza Allah razı olsun 🩵