merve_161_ Kızlar şuan 25.haftalık hamileyim ve bebeğimizin cinsiyeti kız.Son zamanlarda rahimde baskı batma agrı yaşıyorum kız bebekleri aşağıda olur diyolar normal diyolar ama ben yürürken bile batma yaşıyorum bu sorunu yaşayan var mı?
mervegunerr Bizde 30 haftalık olduk karnımın alt kısmında yürüdükçe acı ve sancı oluyo sanırım bebek büyüdüğü için kaslarda gerinleşiyo magnezyum kullanıyor musunuz birazda olsa iyi geliyo bence
merve_161_ mervegunerr magnezyum kullanmıyorum şuan folik asit dvitamini ve demir hapı kullanmaya devam ediyorum doktoruma söyledim idrar testi yaptı biraz enfeksiyon çıkmış bende son zamanlarda akıntı ve kokuda olmaya başlamıştı.