Annesii66 ya benimde herhangi bi kısıtlama yoktu yani doktor öyle bişe dememişti. Bizde riskli olur diye yakınlaşma yapmadık. Fakat 3. Aya yakın bi deneylim dedik riskli gruba girdik 😂 kanamam olmuştu. Sonrası acile git doğumhaneye git ilaç kullan serüveni başlamıştı. Sonrasında hiç yapmadık😊😊 o bebeğimi başka sebeplerden ötürü düşük yaptım. İkinci hamileliğimde de yakınlaşma olmadı. Olmadığı halde yine kanamam olmuştu, kanama olunca direkt ilişki yasak denilmişti ama biz zaten kendi yasağımızı koymuştuk hamdolsun bi kızım var şimdi.