Yetgineslihan Merhaba güzel anneler sizlere birşey soracaktım ben şuan 34+1 e girdim yani bu 35 hafta mı oluyor . 38 de sezaryene alırım dedi çünkü doktorum o yüzden merak ediyorum
Denizj Yetgineslihan haftanın sonlarına doğru bir sonraki haftayı söylüyo genelde doktorlar yani 34+1 de 34 tesin diyolar ama 34+5 ten sonra 35 diyolar bende mantığı tam oturtamıyorum. 38+1 de almaz bence sezaryene doğru gidiyorum bende eğer bekleyebilirse yaramaz kızım 38 in ortalarında alırım dedi 38+4 ve sonrası
UraSsmom Yetgineslihan Bi sorun yoksa 38in sonlarına doğru alırlar aslında. Benim ilki su fazlalığından 38de alındı, 2. Açılmam vardı 38+1 de aldı şimdi 3.ye gebeyim bi sorun olmazsa 38+5 yada 6 gibi alırız dedi
nihalclgc Bende hep düşünüyorum 32+6 bugün şimdi ben 33 haftalık mı oldum yoksa 33 bitti 34e mi girdim
Strongirl_ 34+1 şu demek; 34 haftanız bitti 35. Haftanın 1. Günündesiniz. Yani 35. Haftanın içindesiniz.