Merhaba 11 haftaya kadar 400 mcg gram folik asit kullandım doktorum daha sonra bıraktırıp demir ve Multivitamin verdi yalnız ikisininde içinde folik asit olduğunu 19+4 de farkettim biri 400 diğeri 500 mcg çok korkuyorum bilgisi olan var mı zarar verir mi 8.5 hafta kullandım bu şekilde hemen bıraktım şimdi sadece multivitamini kullanıyorum