Daha çok yeni evliyim mide göğüs karın ameliyatı oldum iki yılda 3 ameliyat ve düğün yaptım tam rahatladım dediğim yerde doğum kontrole rağmen hamile kaldım tamam bir yandan heyecanlıyım ama stresliyim gerginim bebeği kabullenmeye çalışıyorum alışmaya çalışıyorum ama hala daha kabullenemedim kendimi daha evlenmiş olmaya alıştırmaya çalışırken anne oluyorum düşüncesi şaka gibi çok hızlı oldu çok garip hissediyorum bunu çevremdekilerle paylaştığımda aramadan nasip oldu şükret tarzı konuştuklarında daha çok zıt olduğum için konuşamıyorum da psikolojik garibim daha 5+4 çok yeni ama gitse de üzülürüm çok karmaşığım sadece sohbet etmeye ihtiyacım var galiba