Ceylan3511 Kızlar 32+5 günlük gebeyim bebeğim sertleşince çok sancım oluyor normal mi sizde de böyle durumlar var mı
Raincu Ceylan3511 bu durum yalancı sancı diye duydum ama..yani acı vermesi normal olmaz mı bu durumda.. henüz yaşamadım ama yazan olursa bakayım bende
2E1P Ceylan3511 çok yorulunca ya da ayakta durunca oluyor bende.36+2 deyim bol bol dinlenmeye çalışın .Doktorunuza kontrolde belirtin.Bu haftalarda sormuştu doktorum bana çok sancın ağrın var mı vs diye.
tugba-0619 Ceylan3511 bende 34 haftaliğm çok ayakta durduğumda yorulduğumda sertleşiyor benimde bol bol dinlenmeye calisiyorum
ageuy1-2 Ceylan3511 Bende 32 yim yürüdüğümde ve yorulduğumda çok oturdduğumda sertleşiyor karnım patlayacak gibi oluyor dinlenince geçiyor.Hiç doktoruma sormadım. Normal bence