sinemm22 10+5 te randevum var büyük ihtimalle o zaman fetal dna vericem ama doktorumuz Türkiyede yapılanı önerdi fakat türkiye de yapılan testte cinsiyet çıkıyor mu aranızda yaptıran var mı
hulya10 sinemm22 10. Haftadan itibaren yapılıyor ama yetersiz dna diye tekrar örnek istenenleri okumuştum burada bir bakın isterseniz 🙏🏻 ben de çevremdekiler de 12de verdi bir sıkıntı yaşamadık
sinemm22 23041988 İkili üçlü tarama yerine fetal dna daha mantıklı geldi onun için yaptırıcaz cinsiyet için değil fakat merak ettim sadece doktorumuz değişik anlattı yaptıranlara sormak istedim
Tazeanne2016 Hangi firmadan bahsediyorsunuz , cinsiyet hepsinde çıkıyor diye biliyorum, genox firması yapmıştı bizim testimizi , Ankara’ya gitmişti kanlarımız sanırım , cinsiyeti öğrenmiştik