bilgemomy ben henüz almadım ama bakıyorum yavaş yavaş. İki tane takım alırım, bir tane hastane çıkışı alırım diyorum da. Acaba nextten mi soylesem diyorum… Kargo, gümrük uğraşmak istemiyorum da. Yattığım yerden kendime iş çıkarıyorum yani. İlk bebegimden de kalanlar var, eve geçince (hastanedeyim 🤦🏻♀️) inşallah, eskileri bir cikarip yıkamak lazım. Şöyle 33-34 sonrası da alışveriş yaparım diyorum bakalım.
Çok çok almamıştım ilk bebegimde, üçer üçer aldım her aydan, lazım oldukça ekledim sonrasında. Ama nihayetinde kaç tane oldu bilemiyorum şu an tabi.