Busrabzkrt Svl123 çok riskli bir durumunuz yoksa normal doğumu tercih edin derim daha önce normal doğum yaptım hemde suni sancı ile bu acil olarak sezeryan oldu böyle bir ağrı yok dünden beri mahvoldum
Minnakpopus Busrabzkrt siz şansızlık yaşamışsınız sizin adınıza üzüldüm gerçekten umarım hemen toparlanırsınız ancak korku salmayın sezaryen olacak annelere lütfen . Mecburi olacak olanlarda var isteğe bağlı olanlarda hepsi bu yazılanları okuyorlar
Mayisss Svl123 18 saat sancı çektim süni sancı verdiler o kadar çok zorlandım ki bebeğin kalp atışları yavaşlayınca 15 20 dk içinde sezeryana aldılar bilseydim direk sezeryan isterdim bebeğim 10 gün kuvezde kaldı o yüzden
Svl123 Mayisss İşte bu da sacmalık normal dogum olmuyorsa 18 saat bi insana neden sancı cektirirler ki sonucu hep sezeryan oluyor genelde