Korkmakta çok haklısınız benim de koltuk altımın alt kısmında çıkmıştı yıllar önce doktor iltihap olmuş merak etmeyin demişti ultrasonla da bakmıştı. Şuanda hamileyim hamileliğimin başında da oldu doktoruma gösterdim önemli bişey değil olsa yönlendiririm dedi Allah’a şükür. Çok korkutuyo ama önemli bir şey olmama olasılığı yüksek merak etmeyin içinizi ferah tutun