O haftalarda bebek hareketleri düzensiz olur zaten benim ilk gebeliğim 17.haftadan beri hissediyorum ufak ufak şuan 23 haftalık 2 gün çok hareket ediyorsa 1 gün hiç etmiyor tabi bende endişeleniyorum tüm anneler gibi bir de siz amniyosentez yaptırmışsınız ekstra korkmanız normal 1 gün daha bekleyin bence hareket hiç hissetmezseniz bi doktora görünürsünüz