Krystal Merhaba kızlar. Sezeryan için ne zaman gün verdiler kaçıncı haftada ve sebep ney gösterdiler? Ben 38 haftalığım. 36 haftalıktan beri nst’de sancı çıkıyor açılma yok. Yarın kontrolüm var yine aynı olursa sezeryana mi alırlar merak ediyorum..
Daisyy000 Krystal 39+1de sezaryen oldum. Makat duruştu o sebeple. O zamana kadar belki döner diye bekledik
Yenibirannee Krystal ben kendi isteğimle sezaryan oldum 35 yada 36. haftada belirledik doktorumda gününü ve 38+5 haftalık ilk doğumumu yaptım
DuruDefne_mommy Krystal 36.haftamda kendi istediğimle 38+2 olarak gün almıştık doktorumla Sizin ilk gebeliginiz mi devlet ya da özel takipli misiniz
Krystal Daisyy000 Bizimki dönmüş fakat dediğim gibi hiç açılma yok . İlla açılmayı beklerler mi diye stres oluyorum açıkçası..
Krystal Yenibirannee Allah analı babalı büyütsün 💓 Ben devlete gidiyorum kendi isteğimin bi önemi var mı bilmiyorum da yarın bir sorayım madem..belki beni de alırlar artık sezeryana..
DuruDefne_mommy Krystal devlet hastanesi genelde isteğe bağlı sezaryan yapmıyor diye biliyorum 38 haftalikmissiniz yani 40 a kadar beklerler diye düşünüyorum eğer hala açılmanız yoksa mecbur sezaryana alırlar zaten
Krystal Yazmelegi_ Evet zaten bi kere bi doktor sezeryan konusu açıldığında çok sinirlenmişti 🤭 neyse hayırlısı olsun diyeyim ..
DuruDefne_mommy Krystal bebek bir şekilde dünyaya geliyor zaten normal ya da sezaryen.Önemli olan senin nasıl iyi hissettiğin. Bu yüzden bebişin ve senin içi hayırlısı ne ise o olsun 🌸
Krystal DuruDefne_mommy Yani bende öyle düşünmüyorum. Öyle yada böyle doğuracağım Allah’ın izniyle.. sadece belirsizlik yoruyor beni. Ya açılmam olacak mı olmayacak mı sezeryan mi olacağım yoksa diye düşünmekten kendimi alamıyorum.🤭
Sevgii_ Krystal ilk hamileliğimde devlet takipliyim herşey normal ilerledi baş gelişti hep ama 40+3 te suyu azaldığı için doğumu başlatmak zorunda kaldılar alttan fitille denediler açılma 6ya kadar gelmişti ama doktor değişim saatine denk geldim çatımın uygun olmadığını söyledi gelen doktor sezaryene aldı. Son ana kadar bekliyorlar normal doğum için
Krystal Sevgii_ Yaaa. Bu çatı uygun olup olmadığı önceden bakılmıyor muydu neden son dakikaya bırakıyorlar😑 üzüldüm senin için doktor değişimi vs hoş olmamış..
DuruDefne_mommy Krystal tabiki çok haklısın ama bir şekilde 38.haftaya kadar gelmişsin şunun şurasında ne kalmış ki bebeğine kavuşmaya.Belirsizlik yorar insanı ama bebek kendi doğum şeklini belirler bi kaç haftaya sabret 🌸
Krystal DuruDefne_mommy Çok teşekkür ediyorum 😊 bebek hanıma bırakalım bakalım tercihi. Allah’ın izniyle geçer bu 2 haftada 🤗