sendekimsinnn ya benim açıklığım yoktu sadece çok baskı yaptığı için herşey yasaktı, ağır kaldırmak yorulmak vs. Ama sanırım progestan işe yaradı çünkü bıraktığım gibi 1 hafta içinde suyum gelmeye başladı fark edemedik, doktor suni sancı verelim ama sezeryana dönmesi mümkün çünkü suyu çok az dedi ki ben suni sancıyı kabul etmedim çünkü başıma geleceği ve boşuna ağrı çekeceğimi düşünmüştüm ki Allah’tan iç sesimi ve doktoruma güvendim sezeryana alındığımda suyum tamamen bitmiş ve stresten çocuk kaka yapmış