Feyzannazire Hamileliginde aşırı akıntı ve koku meselesini nasıl halleddiniz yada böyle koku ve akıntı olması normal mi
kocamaduru Feyzannazire akıntı artması normal ama koku olması normal değil enfeksiyon vardır büyük ihtimalle akıntınız kokuyorsa
SuEr_Tu1512 Feyzannazire Bende de vardı enfeksiyon çıktı. Sizde bi doktorunuza söyleyin, ilerlemeden tedavi olun
Feyzannazire babymom2026 beyaz kremsi benimde ama koku var yani hafiften biraz enfeksiyon vs de yok baktım şimdi kan idrar degerlerime yaz oldugu için olma ihtimali varmı çok ter vs yada hormon falan