Gul1402 Eminesentepe1 bi arkadaşım almıştı memnun kalmışlardı bende bunun diva modeli var 4 kapaklı olan onu begendim
Daisyy000 Eminesentepe1 Simdi yattığım yerden çektim fotoğrafı. Görüntü olarak birebir aynısı geliyor. Fiyat performans ürünü ,iş görür ama kaliteli bisey istiyorsanız fiyatı arttırıp mdflere bakın.
Hnddmr Eminesentepe1 ben rabinin kendi sitesinden aldım hem daha uygundu sağlam eksiksiz geldi henüz kurmadık odasına hazırladığımız da bebeğin kurcaz
Kubra998 Eminesentepe1 aynı model degil ama bunun markasindan aldim kalite idare eder ama çok küçük dolap
Eminesentepe1 Kubra998 boydan mı enden mi küçük acaba, birde gövde sunta diyor kalitesiz bir sunta mı acaba görüntü olarak şık duruyor ama bilemedim
Kubra998 Kubra998 Eminesentepe1 yok kalitesiz degil ama bebek odası olur çocuk büyüdükçe eşyalar artıyor daha geniş yer istiyir
Eminesentepe1 Daisyy000 bu model de güzel de arası tırtıklı ya toz vs çok oluyor mu yada silme açısından zor mu
Gul1402 Daisyy000 ay bende bunun 4 kapaklı camsiz haline bakmıştım, memnun musunuz. Silme işlemi falan zor mu acaba
Eszirm05 Bende üç kapılı dolap ve sifonyer aldım güzel geldi kenarı kırık gelmişti yazınca ertesi gün parça gönderimi yaptılar satıcı çok ilgili
Eminesentepe1 Eszirm05 satıcı evet yorumlarda da çok ilgili diyorlar, Bnde malzeme ve kalite açısından tereddüt etmiştim