Kızlar 36 hafta 4 günlük hamileyim. Birkaç gündür bebek çok vajinama basıyor. Göbeğim düşmüş gibi değil ama hareketlerini baya aşağıda hissediyorum.
Aynı zamanda şu bacak bacak üstüne atma testinde de baya zorlanıyorum. Sizce kanala girdiğini mi gösterir? Bu süreçten sonra ne kadar zamanda doğum başlar?