Kızlar 20 haftalık hamileyim dün gece ani başlayan kaşıntı oldu bende duş jelinden mi cildimi jiletle aldım ondan mı anlayamadım gündüz yoktu şimdi tekrar başladı özellikle gece
acile falan gitsem bakarlar mı ilaçtan kremden de korkuyorum hiç ilaç yanlısı değilim bu süreçte nasıl geçer biraz jiletten kaynaklı gibi oldu bacaklarım falan pütür pütür nasıl geçer napmalıyım