Miraw bir kere normal doğum yaptıysanız sorun olmadıysa kolay kolay tekrar bakmıyorlar. Ben ilkinde yaptırdım ağrımıştı bilmediğim için kendimi çok kasmıştım. Ama ikincide bakmadı. Sadece uyarcam dedi. Bu gebeliğimde de çatı muayenesi yapmayacak uyaracak alttan. Çok da farklı değiller ama bence. Uyarma bi tık daha ağrılı, çatı daha rahat