Esin9494 Merhaba kızlar 17 hafta 3 günlük bebeğim. Ve bugün devlete üçlü test icin gittim. Doktor bebek aşağıda duruyor dedi ve yağın çok dedi. Bebeği de net göremedik. Kilolu olduğum için yağ oranım yüksekmiş ve bebeğim aşağıda duruyor yukarı çıkmadı . Sizce problem arz eder mi ? Başına böyle bir olay gelen var mı? Ne yapmam gerekiyor . 06.30 ve 20.00 arası iste ayaktayım. Bu problem arz eder mi ?