Elifyslglu Kızlar cuma gününe sezeryan için anlaştık doktorumla ama bugün ebeler alttan muayene ettiler açıklık varmı vs diye sonrasında çok ağrım sancım oldu normal mi bu ve muayenede çok canım yandı
Parinas Elifyslglu kendinizi çok kastıysanız ondan olabilir. Ya da normal doğumu tetiklemek istemiş de olabilirler
Gulsahparla Elifyslglu benim de başıma geldi ya daha önce alttan işlem çok gördüm ama açılma muayenesi çok farklıymış bu gün polikliniğe gittim orda da söyledim böyle böyle oldu acilde diye doğuma kadar çok bakılır kendini alıştırman lazım dedi nasıl alışıcaksam 😄
Sren1289 Elifyslglu sezaryen olacaksa alttan bakmaları saçma olmuş. Benim doktor muayene ettikten 1 gun sonra nişanım 3 gun sonra dogum sancım başlamıştı. Ve evet dogumda gelen gecen sürekli acılmaya bakıyor ve agrı oluyor
Parinas Gulsahparla açılma muayenesi çatı muayenesine göre ve sıyırma işlemine göre daha kolaydır aslında. Kendini kasmazsan ağrı yapmaz, zorlamaz. Tabi hödüğün birine denk gelmezsen 🤭o da şans işi
Gulsahparla Parinas yani alttan elini soktu ağzımdan çıkartıcak gibi zorladı çatı mı açılma mı bilmiyorum hangisine baktı da 😄😄
Parinas Gulsahparla çatıdır çok derine gittiyse. Bi dahakine derin bş nefes alıp vücudunuzu gevşetmeye çalışın. Kaslar ne kadar sıkılırsa ulaşmak için o kadar baskı uygulamak zorunda kalır ebe
Gulsahparla Parinas haklısınız valla artık bi dahakine son kez doğumda bakılır ve biter inşallah dualarınızı beklerim 😄🩷
Parinas Bebissever bileğe kadar gitmez vajina boyu ne kadarsa o kadar ileri gider. O da ortalama 10 11 cm falan oluyor sanırım.