Biraz önce eşimin pişti mi diye verdiği eti ağzıma attım ama bildiğiniz sertti önce kavurup sonra 20dk düdüklüde pişirmiş hemen baktım çiğ mi diye ama içi kırmızı filan değildi minik bi parça yuttum ama gerildim pinpirikli olmak çok zor bir şey olmamıştır değil mi