Selenay147 merhaba ben 2 kez aşılama oldum eşimde morfoloji 1 o yüzden olduk ikiside olumsuz oldu şimdi takviye kullanıyorum benden ufak bir tavsiye arka arkaya yaptırmak yerine 3 ay bekleyip o sırada eşinizle birlikte takviyeler kullanmak çünkü aşılamada şans düşük o yüzden en sağlıklı yumurta ve sperme ulaşılırsa şans artar ☺️