busra05_ Merhaba hanımlar 2 bucuk ay önce sezeryan doğum yaptım mayıs ayında, bugun regl oldum aktif emiziriyorum. Emziren anne geç adet görür bilgisi duymuştum bu doğru mu? Erken mi olmuş oluyorum? Sizlerin tarihi neydi 🌸
edanur__ busra05_ 15 nisanda doğum yaptım ilk reglim haziran 12 aynı ay içinde iki kez regl oldum sonra tekrar 13 Temmuz -9 Ağustos şeklinde. Aktif emziriyorum bende
dilaradoyan busra05_ 13mayısta doğum yaptım bende hala adet görmedim. Ama ilk kızımda 40ım çıktığı gibi adet olmuştum
miniminibebek busra05_ 34 günlük bebeğim ama sanki bugün adet görür gibi kırmızı lekelenmem oldu 🙊devamı gelmedi ama adet miydi değil miydi anlamadım
Havin49_ busra05_ Eltim 2 senedir sezeryan yapmış hala bi su oldumı 4-5 ay olmuyor ben normal doğum yaptım 2 aylıkken bebeğim adet oldum
busra05_ miniminibebek az az gelıyodur belkı canım takıp edersın olmadı tahlıl verırsın enfeksiyon olmasın
Mrsz busra05_ ben hala emziriyorum çocuğum 22 aylık.doğumdan 50 gün sonra adet oldum.Bu vücudun normal düzene adaptasyonu ile de alakalı hormonal olarak erken normale döndük sadece.Aslında iyi bişey.
busra05_ Mrsz maşallah o zaman bize🌸 ama dün azar azar geldı kanama bugun yok denecek gıbı hatta yok gıbı sadece Agrısı var normal mi ki
zynpknt busra05_ 43 günlükken oldum 1 hafta sürdü 3 hafta sonra tekrar oldum doğumdan önce de öyle olurdum devam ediyo şükür😂
Mrsz busra05_ öyle başlıyor ama sonra düzene oturuyor benim 1 ay sonra tamamen düzene oturdu.Ağrı da ilk günlerde olabiliyor.