ipek-15 Kızlar 26. Haftada kasık ağrısı yaşayan var mı arada giren regl sancısı gibi bişey? Arada geriliyor gibi oluyor hapşırırken, öksürürken.
Raincu ipek-15 canım bana da oldu biseyler ama bende miyom varmış sol tarafimda hatta büklüm büklüm yürüyordum sol tarafım çok ağrıdı bir dönem ama sonra geçti. Bı baktırmakta fayda var yada bağlar genişlediği için bu kadar yoğun hissediyorsun dur.
xLucy ipek-15 merhaba , doktora gittiniz mi ne dedi acaba , benim de sadece hareket ettiğimde başlayan bir ağrım varda
ipek-15 xLucy evet gittim bebek büyüdüğü için rahimde gerginlik hissiyatı normal kasıkta ağrıdan normal dedi dinlenmek gerekiyormuş.