14+4 sadece kasık bölgemde şişlik sertlik var. Üst kısım tamamen gazın verdiği şişkinlik. 6 aylık hamile olsam sanırım ancak bu kadar şiş olurdu. Bu yüzden bebeği geç mi hissederim acaba ya çok rahatsız ediyor beni yürüyüş yapıyorum incir kuru kayısı kefir ama fayda yok :(