melisa_dfj acbghmug merhaba bende Erzurum da yaşıyorum ve şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum şundan dolayı yengemin doğumuna şahit oldum hastanede hastane odası her şeyi çok iyi çok hoşuma gitti sana da önerebilirim canım