nazarnaz Annelet siz kaçıncı haftada bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz acaba. 7+1 haftadan selamlar hamiş anneler 🤰🥰
Seyma190623 nazarnaz 12+2 de erkek olduğunu öğrendim 14+1 de kesinleşti (1 hafta önde gidiyor bebeğim ama etkiler mi bilmiyorum)
elifayaz112_ yagizinannesii ilk kızım da 16 haftalıkken öğrendim ikinci kızım da 11 haftalıkken öğrendim oğlumda da 11 haftalıkken öğrendim ama oğlum doğduktan 18 gün sonra öldü şuanda da 6+6 haftalık hamileyim hakkımızdan hayırlısı neyse bebeklerimizin cinsiyeti o olsun inşallah
Seyma190623 Aysenurr7 türk erkeklerinin kafa yapısı böyleymiş 😂😂 doktorum bana böyle söyleyip gayet normal olduğunu söyledi kilosu az fazla iri bi bebiş ama şu an sıkıntı yok dedi
Semanur_71 GirlandBoy_Mom devet mi ozel Mi Hande123- ya bende sekizdeyim benimde kizim var bakalim ne olucak cinsiyet
CansuAB Runyaaa ben ilk hamileliğimde 5. Ayda öğrendim erkek olduğunu hep gizlemişti kendini şimdi 2. Ye hamileyim henüz belli değil 11+2
adaun Runyaaa genelde erkekler daha erken belli oluyor hatta doktor erkeğe benzetiyorum dediyse bu oran daha yüksek benimde 11+2 de erkeğe benziyor dedi 12+1de acilden girmiştim orda ki doktor da erkek dedi şuan 15+3 pipisini de gösterdi doktor 😂
bymiraymom nazarnaz 14+5 yarın doktora gidiyorum soracağım inşallah öğrenirsem yazayım buraya öğrendim diye🥹🥹🌸🌸
nur_T Kızımı 16. Haftada oğlumu 12. Haftada öğrendim kızlar gerçekten saklıyor oğlum şak diye göstermişti kımıldamadan dr hatta benim cinsiyeti söylememe gerek kalmadı zaten görüyorsunuz siz de demişti o kadar netti 😂
Anneyim6 21 . Haftadayız henüz öğrenmedik kıza benziyor dedi ama net değil ayın 20 sinde perinatolojiye randevum var inşallah orda öğrenirim
minetun Anneyim6 benimde aynı şekilde 14 hatftalıkken erkek dediler sonrasında 3-4 ayrı doktora gittim kesin değil ama kız gibi dediler bekliyorum sonuç ne olacak
Zeynepenfal21 Anneyim6 muayeneye girmeden önce çikolata ye şu iç hareket etsin ki detaylı herseyine baksın benim hiç aklıma gelmedi yemedim bebek pozisyon degistirmedigi için 2. Defa yine perinatolojiye randevu almak zorunda kaldım
birLinaaannesi96 nazarnaz kızımı 11+5 öğrenmiştim özel hastanede 🤣 şimdi devlet takipliyim 11.haftamdayım ve biliyorum ki 15 e kadar öğrenemeyeceğim👎🏻🫠 umarım kendisi göstermeyi tercih eder annesine şans eseri olurda