doruknaz Merveoz doktorumun bana demesine göre söyleyeyim size . troid ilacını aylık doz ayarlama testine bir hafta geçirsen bile ilacını sakin 1 gün bile bırakma dedi. troid bebek icin çok önemli. bence bir an önce gidip yeni testinizi yaptırıp dozunuzu ayarlatip içmeye başlayın.
Xxzynpxx Merveoz lütfen tiroid ilacınızı kullanın bebekte zeka gelişimini etkiliyor. Eczaneden reçetesizde alabiliyorsunuz.
Gizzy @Merveoz Canım tiroid ilacını 40'ın çıkana kadar kullanacaksın demişti doktorum. Bence aldır hastaneye gitmene gerek yok, direkt eczaneden alınabiliyor. Kan ilacı da daha sonrasında kullanılmaya devam ediliyor diye biliyorum.
Beyzagzn Merveoz kan ilaci degilde tiroid birakildigi an yukseliyor kendimden biliyorum. Dusen degerimi ilaci kullanmayip tekrar yukselttim bu yuzden ilacimi mg olarak yukselttiler. Mutlaka kullanin.
Alminakaanucaak Minikeller92 cocuktan dolayi degil genetik astim hastasiyim ilaclarimin bebege zarar verilceginden dolayi kesilmisti zaten ekstra zarari olmasindan dolayi kalan 5. 6 gunde ben kullanmayi tercih etmiyorum yani 9 aydir yasaklandi doktorum degisti ilk randevuda test yapmadan aciklama yapmadan onceki sonuclara gore yazdi bisi yani
Minikeller92 Alminakaanucaak açıklamalı yazın neden kullanmadığınızı ki kullanmayı ihmal eden arkadaşlar farklı anlamasın😉