thermonur Arkadaşlae merhaba çok yogun diş ağrısı çekiyorum kaplamamın altı iltihaplıiandı herhalde Çevrem hamileyken asla diş yaptıramassın diyor Yaptıramazmıyım yaptıran varmı yokmu ne gibi sıkıntısı olur?
Misafir101 thermonur benim de aynı doktorum yaptırabilirsin dedi sadece dişçiler kadın doğum doktorundan yazılı imzalı onay istiyor
User234566 30 haftalıkken kadın doğum doktorumdan imzalı onay kağıdı alıp kanal tedavisi yaptırmıştım röntgen çekmiyorlar ve lokal anestezi yapıyorlar dolgusunu yapamadı doğumdan sonraya kaldı ama ağrımı geçirdi çok şükür rahatladım
maviportakal_ thermonur 16 ya da 17.haftamda ben kanal tedavisi oldum zaten lokal anesteziyi hamilelere uygun yapıyorlar