Eminedgds ben 2.hamileliöim sanko daha çok şiştim 6.ayda.
Bide bu gerilme nasıl oluyor?aniden başlayıp nefesinizi daraltıyorsa ve sanki çocuk içeride toplanmış hissi varsa kasılmadır. 25.haftadayım sık olmaya başladı.bide normal şişme var bende su içsem bile çok şişiyorum artık