Bebegim 2 ay 8 gunluk bugun 3nasi birden oldu. Ateşi yavaş yavaş yükseliyor. 37.4 oldu ama daha da yükselecek gibi. Cok halsiz uyku hali var sürekli uyanıkken hep agliyor ve bir kere kustu. Ates icin ne yapmam lazım. 1 çay kaşığı calpol verme kac kere verebilirim? Bugun verdem yarjn da verebiliyor muyum, günde kaç kez verilebilir lütfen bakar misiniz yakınımda kimse yok cok çaresiz kaldim. Ates kac olunca hastaneye gitmeliyim