Ceylannur1 30+5 hamileyim 2hafta önce doktora gittim doktor 2hafta geriden geldiğini söyledi bu gün başka bir doktora gittim 1hafta küçük gözüküyor dedi ve perinatojiye sevk etti neden
esnyks Ultrason cihazlarına ve doktordan doktora göre fark edebiliyor ölçümler. Genelde 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor ancak siz yine de perinatolojiye gidip detaylı bir baktırın mazallah bir şey çıkmasın içiniz rahatlar 🫶🏻
Aysenur26_ Ayni durumu bende dün yaşadım nolmalde 36+2 hamileyim 3 hafta geriden geliyor dedi doktorum ama bana ciğer geliştirici iğne yapıldı bebeğim kilo alımı durmuş 2 kilo bebeğim 1 hafta sonra tekrar gidicem
Ceylannur1 Aysenur26_ gittim doktora genetik bir hastalık olduğunu söyledi göbek bağından kan alması gerekiyormuş ama ölüm riski de varmış o yüzden kabul etmedim haftaya özele gideceğim