PirayeAkca Kızlar bugün 19+0 olduk fakat 2 3 gündür vajinada ara ara sızlama oluyor ve sol kasigim geriliyor gibi biseyler oluyor. Haftaya detaylim var o yüzden doktora gitme gereği duymadım ama böyle 2 dakikada bir sızlama yaşıyorum normal mi ? Erken doğum riski olur mu? Akşamları da belim ağrıyor biraz ama o ilk günden beri var bel ağrısı ara ara gelip gidiyor. Doktoruma sormalı miyim yoksa rahim mi genişliyor?
Betulpehlivan PirayeAkca vajinada batma sızlama oluyorsa doktordan rahim uzunlugunu ölçmesini iste alttan canım rahim kısalma yapabilir ve doktoru git bekleme bence
MelekAnnesi52 PirayeAkca bende dün akşam 19 haftalık oldum canım bir iki haftadır bende de oluyor uzun süreli değil bi ağrı gibi vurup geçiyor olabilen bişeydir diye ben üstünde durmadim 🤗
Alp-oyku123 PirayeAkca merhaba sizinle aynı haftadayız ve ağrılarım var benimde detaylı var diye gitmedim ama sıkıntılı bor durum muymus bilgi aldınız mı doktorunuzdan acaba
PirayeAkca Betulpehlivan bugün doktoru arayacağım telefonda sorayim bakalim zaten bildiğim kadarıyla detaylida ölçüyorlar. Umarım sadece basit biseydir
PirayeAkca MelekAnnesi52 Vajina sızlamasi bende ilk defa başladı bende korkmaya başladım acaba rahim ağzında sorun mu var diye birazdan doktorumu arayacağım zaten detaylı için arayacaktım. Kötü bişeyse gel der zaten
PirayeAkca Betulpehlivan haklsiin canım doktorum öğle arasındadır diye aramadım bi yarım saate soracağım gel derse giderim bugün
PirayeAkca RdvnMlkn benimde mesela tam kesildi diyorum tekrar başlıyor doktoruma mesaj attım cevap bekliyorum
RdvnMlkn PirayeAkca bnde sizlama batma sanki igne batiyomus gbi oluyo sendede aynisi oluyo mu bn dktra sordm normal dedi
PirayeAkca RdvnMlkn bende merak ettim bi mesaj atti whatsaptan sonra bu mesai silindi yazısı geldi. Bekliyorum hala
beyzayagiz bende 21+1 haftaligim bendede oluyo o.vajinada batma hissi umarim sikinti cikmaz doktorun ne diyecek bizimlede paylas benimde kontrolume daha 1 hafta var