canbebekku21 yaşamayan bilmez gerçekten..
19 mayıs 2025 te kaybettim ikiz kızlarımı. Aynı şekilde tüp bebek ile gebe kalmıştım aynı şeyleri yaşamışız şiddetli kanama ve enfeksiyon kaynaklı suyun gelmesi hepsini birebir yaşadım 21+4 te sonlandırmak zorunda kaldık acı geçmiyor asla öyle büyük bir boşluk ki yeri dolmuyor evlat acısı bambaşka Allah bizlere ve sizede sabırlar versin onlar bizim sabır kuşumuz kanayan yaramız elbet kavuşacağız sabır çok sabır 😥 içindeki yangının hafiflemesi dileği ile😔