Bugün biraz yürüyüş yaptım ve yürürken 5 dakikada bir vajina girişimda sancı yanma ve baskı hiissediyordum ama hemen gelip gidiyordu hızlıca eve döndüm şuan bir şey yok acaba dedim doğum mu başladı çocuk mu iniyor ama daha 2 ayım var sizce ne olabilir