Minnikkbebii suyu kaynatıp kafanıza örtü geçirip buharını solumanız iyi gelir yumuşatır ve boşaltır. Sürekli sinüzitten 15 gün serum yediğim oluyor çok fena birşey. Ballı limonlu sıcak su içiyordum o da iyi geliyor. Asla sümkürmeyin, sümkürdükçe zorlama yapıyor anlık açılsa bile tekrardan daha beter tıkanıyor. Yüzünüze burnunuzun kenarlarına masaj yapın buhardan sonra o da rahatlatıyor, başınızı dik tutun sürekli gece uyurken gerekirse çift yastık kullanın yarı oturur sekilde uyuyordum ben ama antibiyotik şart gibi birşey antibiyotik olmadan hiç atlatamiyorum.