duyguibo344_ Merhaba ben 5 haftalıl gebeyım arkadaşlar bebegınızı ve kalp atısını kacıncı haftada duydunuz acabaaa
duyguibo344_ 12245 ne güzel cnmm ya bende de çok panık yapıyoruö acaba bebeğimi görebilecek mıyım kalp atısını duyanılcekmıyım dıye sende de varmıydı böyle dusunceler
12245 duyguibo344_ evt sorma yaa hatta bir kadının 8 haftalıkken bebeğinin kalbini durduğunu okumuştum bir posta çok etkilendim o bir hafta geçmedi ki kuruntu yaptım hep yani tedirginlik normal sonra bugün gördüm minicik ti kalbinin atığınıda mutlu oldum