Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var.10+4 haftalık gebeyim.Dünden beri ateşim var ve bütün vücudum titriyor tat alamıyorum.Hastaneye gittik covid olduğumu söylediler.Parol serum+ateş düşürücü yaptılar fakat etkisi geçince yine aynıyım.Böyle bi şey yaşayan var mı nasıl atlattınız önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻