aysenur25 Merhabalar size bişey sormak istiyorum hamilelik boyunca ıhlamur içtiniz mi herhangi bir sorun oldu mu doktorunuza sordunuz mu ne dedi
Hafizzeynep aysenur25 direk ıhlamuru sormadım ama bitki çaylarının hiç birini içme diye uyarmıştı sadece. Ama özellikle ıhlamuru bilmiyorum 🤷♀️
Deletedmom113 aysenur25 grip olduğum zaman içmiştim doktora da sormadım hiçbişey de olmadı.. Ne zararı olabilir ki. Hazır ıhlamursa bilemem benimki taze kurutulustu.
ozgeya aysenur25 günde bir fincanı geçmediği sürece sıkıntı olmuyor.Ama sadece ıhlamur için geçerli.Ben de rahatsız olduğum zamanlarda içine limon ve bal koyarak tükettim.
mcansum aysenur25 benim doktorum hepsinden içebilirsin ama bir taneyi gecmesin dedi ve suyu cok bıtkısı az olsun demişti nane limon cayı zaten serbest onuda ıcıne bal katıp ıceblrsn iyi geliyor
aysenur25 Hafizzeynep Bitki çaylarının yasak olduğunu biliyorum ama ıhlamur içinde internetten araştırdım doktorunuza sormadan içmeyin yazıyordu
aysenur25 Deletedmom113 Hazır ıhlamur değil evde kendi yaptığım ama internetten bakarken doktora sormadan içmeyin yazıyordu o yüzden sordum
Deletedmom113 aysenur25 araştırmadım da sormadım da🤷♀️ gribe iyi geliyo diye içmiştim ben.. yanlış yönlendirmiyim elbet bilgili biri vardır ☺
Gizemyigiter Ben grip olduğum da tüketmiştim 24 haftalık falandım doktorum ıhlamur içebilirsin limonlu ballı çok abartmadan günde 2-3 bardak falan demişti ama 2-3 bardağı AŞ’ma demişti haftanızı bilmiyorum yine de doktorunuza danışın isterseniz
Nurysf Bitki olarak sadece ıhlamur içilebilir canım. Diğer bütün bitki çayları yasak ama geçmiş olsun 🤗
Beklerken aysenur25 doktorum kesinlikle içmeyin demişti bitki çayları normalde oldugu gibi yaramıyormuş hamilelikte (ıhlamur içinde aynısını söyledi)
Irmakdkm İlk 3 ay önerilmiyor birde adaçayı falan içilmiyo günde iki bardak ıhlamur içilebilirmiş ama sorun doktorunuza ben içiyorum hastayım çünkü
Damlayaz Bende içmiştim hiçbir sorun olmadı ama fazladı doğumu tetiklediği için önermiyolar diye biliyorum
aysenur25 ozgurhayalim Kayınvalidem yaptı bir bardak ama doktoruma sordum henüz cevap gelmediği için napacağımı bilemedim
Gizemyigiter aysenur25 doktorunuza sormadan içmeyin derim çok yeni çünkü bu haftalarda çok dikkatlı olmak gerekiyo çok geçmiş olsun
meeese aysenur25 ilk 3 Aydan sonra doktorum içebilirsin dedi ama günde 2 kupayı geçmesin dedi. Ben de hasta olduğum zaman içtim hep çok iyi geldi.