may01 Kanımda ve idrar yollarımda enfeksiyon çıktı ilaç kullanıyorum ama hâlâ ayağa kalktığımda ve yürürken alt karnımda vajinama doğru aşırı baskı ağrı hissediyorum bu normal mi
1ErkekkkAnnesi may01 bende 27+1 haftalığım ve uzun süredir enfeksiyonum var birde kaşıntı eklendi ilaç falan kullanıyorum bendede öyle oluyor ara ara genelde ayakta kaldığım zaman
1ErkekkkAnnesi may01 baskıyla alakalı bişey demedim ben benim aşağıya baskı çok değilde karnım da oluyor ama enfeksiyon için hem antibiyotik verdi hemde fitil verdi