Ftsfrt merhaba benim doktorum özel ama egepolde yapacağım doğumumu dışardan özel doktorla doğum için 2750 istiyorlar, birde doktorum 2500 alıyo süsleme yapıolar ama ben yaptırmayacağım çünkü uyduruk bir kapı süsü ve bebek yatağına fiyonk koyuyorlar hiç yapmasalar daha iyi 😕